vrijdag 9 juni 2006

Dagje fietsen met vrienden


 
 
Het was weer even geleden maar enkele malen per jaar moeten we er met z’n zessen weer eens op uit. Bijkletsen, eventueel wat zaken regelen, terrasje pikken en noem maar op. Over het algemeen ben ik dan zelf "de klos " om een route uit te zetten.
In mijn verslag van 6 april jl. schreef ik al dat ik de Trappist en andere Zaligheden beslist dit jaar nog wel eens zou fietsen. Welnu dit was een uitgelezen moment om onze medefietsers te tracteren op deze wel zéér mooie route.
Een verder verslag zal ik nu niet geven omdat deze al uitgebreid staat beschreven op bovengenoemde site. Wel kan ik meegeven dat, mede gezien het mooie weer, het een fijne dag fietsen was.

En Liza d’r dag was ook weer goed! ( voor insiders )

Gefietste afstand 59 km. ( Trappist en andere Zaligheden )